Persbericht | Inschrijving geopend voor een nóg leukere Christa’s Ride

PERSBERICHT Christa’s Ride 2018 (Christa Mensert Memorial Ride)

Inschrijving geopend voor een nóg leukere Christa’s Ride

Op zondag 9 september a.s. wordt voor de negende keer de sportieve én familiefietstocht Christa Mensert Memorial Ride gefietst met een primeur, de Christa’s Dikkebandenrace!

Zoals voorgaande jaren kan je je nu alvast voorinschrijven. Het enige wat je hoeft te doen is het formulier op de inschrijfpagina invullen en je deelname (en donatie) te voldoen.

Nieuw, de Christa’s Dikkebandenrace
Voordat de fietstochten van 25 en 75 kilometer beginnen mag jij, als je tussen de 5 en 12 jaar oud ben, deelnemen aan de Christa’s Dikkebandenrace. Helemaal super fietsen op de skeelerbaan tegen je leeftijdsgenootjes om uiteindelijk voor een jaar ‘Leiderdorps Kampioen’ genoemd worden naast een mooie prijs. Je mag gewoon meedoen op je eigen (stads)fiets of mountainbike.

Deelname is gratis. Uiteraard nodigen wij alle ouders en begeleiders om deel te nemen aan de Familietocht van 25 kilometers samen met jullie kleine fietshelden! Meer info ook op onze website onder het kopje ‘Inschrijving’.

De routes van 25- en 75 kilometer liggen prachtig bij!
Elk jaar horen wij van de deelnemers hoe leuk zij de routes ervaren, en daar zijn wij enorm trots op. Die zijn namelijk zorgvuldig getekend en gepeild voor het maximale fietsplezier. De deelnemers treffen slechts een verkeerslicht en het mooiste hier van is dat het op zondag het niet werkt! Lekker doorfietsen dus! Of je een kilometervreter bent of een gezellige trapper voor elk wat wils bij ons!

Wat is de Christa Mensert Memorial Ride?
De Christa Mensert Memorial Ride is een fietstocht voor iedereen die gezond, sportief en gezellig een rondje wil doen om Leiderdorp (Familietocht van 25 km) en het Groene Hart (Sportieve tocht van 75 km).

Christa’s Ride is meer dan fietsen!
De Christa Mensert Memorial Ride is natuurlijk een sportevenement dat gezond bewegen promoot, de regio bekender maakt en een steentje bijdraagt aan de strijd tegen longvlieskanker, beter bekend als asbestkanker.

De Christa Mensert Memorial Ride ondersteunt het Instituut Asbestslachtoffers. De gehele opbrengst van de Ride komt hiermee ten goede aan onderzoek en aan steun voor hen die lijden aan deze nog ongeneeslijke ziekte.

Deelnemen?
Je kunt individueel, als team én je kunt ook als bedrijfsteam deelnemen aan onze mooie tocht. Zondag 9 september word je vanaf 10.00 uur ontvangen als je meedoet aan de Christa’s Dikkebandenrace of om 11.00 uur als je deelneemt aan de tochten door een van onze vrijwilligers bij de start/finish in Leiderdorp. Hij zal je inschrijving met alle plezier snel regelen. Bijdrage Route 25 km: €7,-. Bijdrage Route 75 km: €10,-.

Wil je als bedrijfsteam de Ride fietsen dan zijn er verschillende extra’s bovenop de standaardservices per afstand. Neem contact op met de organisatie voor meer informatie.

Tot 9 september 2018 aan de start!

By |2018-08-03T17:38:48+00:00augustus 3rd, 2018|Nieuws|0 Comments